שירה של שיראז

אני אוהב יינות "כבדים". אני אוהב את הטעמים החזקים, את העושר ואת הטעם הארוך שלהם.
ביום חמישי האחרון ישבנו כמה חברים מהיישוב לקבל את הקיץ באופן רשמי – עם בשר על האש ויין טוב.
לאחר התלבטויות מה להביא, החלטתי על יין שיראז 2009 של יקב אדיר.
נתתי לבקבוק לעמוד כ 45 יקות לפני שמזגנו אותו לכוסות, ובינתיים הכנו את האוכל.
מה אומר, מה אדבר… יין מעולה!
היין הזה הושק באירוע הפתיחה של חודש "שביל היין" בצפון, והוא זכה בפרס הראשון מבין היינות הישראלים בתחרות FINGER LALKES בארה"ב.
יין עמוק, כבד ומלא טעמים, נוטה לקרמל, בקיצור -בדיוק כמו שאני אוהב.
החברים שאתי אינם "משוגעי יין" כמוני, אבל אפילו הם נאלצו להודות שהיין הזה הוא משהו מיוחד.
בכלל, הסתבר לי לאחרונה שיקב אדיר מייצר יין מצויין – כל היינות שטעמתי מהם עד כה פגעו "בול". על היקב הזה עוד אכתוב פוסט מיוחד בקרוב.
בקיצור – אני ממליץ בחום על שיראז 2009 של אדיר – יין באמת אדיר.

כתיבת תגובה